takuukäytäntö lyhyesti

TUOTETAKUU

Varaosien ja tarvikkeiden takuuaika on pääsääntöisesti kaksi vuotta. Takuu kattaa materiaali-, valmistus- ja

rakenneviat. Se ei kata vikoja, jotka ovat normaalista kulumisesta tai käytöstä aiheutuneita. Polkupyörien

takuuehdot on yksilöity pyörän käyttöohjekirjassa. Takuuasioissa kauppiaan tai kuluttajan on täytettävä reklamaatiokaavake ja kuluttajan tulee lisäksi esittää tuotteen yksilöivä ostokuitti.

 

TAKUUKORJAUKSET

Pienet takuuvikojen korjaukset myyjäliike hoitaa itsenäisesti ja laskuttaa tarvittaessa Oy Huntteri Ab:ta tehdystä työstä. Lasku tulee yksilöidä riittävällä tarkkuudella. Suurempien vikojen (runkoviat yms.) tai sarjavikojen tapauksissa tulee aina ottaa yhteyttä Oy Huntteri Ab:hen.

 

TAKUUASIOIDEN HOITO

Tekninen neuvonta ja takuuasiat: Mikko Äärilä

puh. 020 - 799 1208

Sähköposti takuu@huntteri.fi

Voit ilmoittaa takuuasiasta sähköpostilla osoitteeseen takuu@huntteri.fi

Merkkituotteiden takuuasioita hoitavat myös tuotepäälliköt

 

TAKUUPALAUTUKSET

Takuupalautuksista on aina sovittava etukäteen Oy Huntteri Ab:n kanssa.
 

Vakavista virheistä tulee esittää palautuspäätöksen tueksi terävät digikuvat alla olevan listan mukaisesti:

- Koko pyörästä yleiskuva sivulta

- Lähikuvat sarjanumerosta

- Lähikuvat vauriokohdasta

Palautettavat tuotteet tulee varustaa virheen ja syntymekanismin selkeästi yksilöivällä reklamaatio-kaavakkeella.

Kuluttajapalautuksissa tulee mukana olla lisäksi asiakkaan täyttämä ja allekirjoittama tapahtumaselvityskaavake , ostokuitti tai sen kopio, sekä tuotteen omistajan ja lähettäjän yhteystiedot.
 

Huom! Palautettavat osat on yksilöitävä riittävän selvästi joko Huntterin tuotenumerolla tai EAN-koodilla. Muissa

tapauksissa hyvitystä ei voida tehdä. Palautettavat tuotteet on pakattava huolellisesti. Pidätämme oikeuden alentaa tuotteen mahdollista hyvityshintaa kuljetuksen aikana syntyneiden vaurioiden arvoa vastaavasti.

 

Palautusosoite: Oy Huntteri Ab, Tuotepalautukset, Lukkosepänkatu 4, 20320 TURKU

Matkahuollon sopimusnumero 9504176

Näillä tunnuksilla ei saa tilattua noutoa, vaan paketti tulee toimittaa lähimpään palvelupisteeseen. Muista merkitä pakettiin kenen kanssa palautuksesta on sovittu, tai liitä muita tietoja, kuten kopio sähköpostikeskustelusta. Jos kyseessä on reklamaatioon liittyvä palautus, mainitse myös tiketin numero, jos sellainen on olemassa.